Blogg. Är det verkligen min grej?

Det har jag funderat över väldigt länge, men med tanke på att vissa inlägg inte är lämpliga att publiceras på Facebook, varav vissa är för långa för Twitter kändes detta som ett bra mellanting. Den här bloggen kommer att bestå av allt möjligt, allt från musik till politiska åsikter, aktiehandel och semesterbilder.
Vill du vara med på resan? Det bestämmer du helt själv, oavsett kommer jag att skriva inlägg som har en viss betydelse för mig som person.
Väl mött!
//AT

Kommentarer
Postat av: JB

Bra initiativ! Välkommen till bloggvärlden.

2012-05-01 @ 14:12:33
URL: http://dikotom.blogspot.se/
Postat av: Kantarella

Bra! Jag följer....

2012-05-01 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0